Arta si Creativitate
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Raspuns la expozitii

2 participanți

In jos

Raspuns la expozitii Empty Raspuns la expozitii

Mesaj  Elena Nicoara Lun Ian 24, 2011 5:42 pm

In legatura cu expozitiile, eu am avut niste oportunitati pt ca am deschis una la un muzeu in Falticeni,la care au loc tot felul de evenimente culturale si artistice si a doua la Iasi la Universitatea Petre Andrei ,unde sunt profesori copiii mei,dar si acolo expun diversi artisti.Nu exista nicio conditie sa ai atestate dar e mai bine sa fii acoperit cu o mica privatizare,eventual o asociatie familiala.Eu am riscat.La targuri de handmade nu ai nevoie de nimic.Doar de o invitatie sau te poti inscrie singur.Exista insa anumite targuri ,cum ar fi cele organizate de Mesterii populari ,unde trebuie sa fii membru.Orice targ organizat iti expune conditiile si atunci stii daca poti participa.In alta ordine de idei sa stii ca daca vrei sa valorifici ceva trebuie sa mergi la targuri sau sa deschizi expozitii cu vanzare.Eu pe blog nu am vandut nimic.Trebuie sa te misti.
Daca ai observat pe blogul meu,la inceput am pictat pe sticle si mai apoi am folosit decupajul.Exista niste site-uri rusesti pe care le urmaresc in care sticlele decorate sunt pline.Sunt niste minunatii si te poti inspira.Imi pare rau dar nu am cum sa ti le dau pt ca trebuie sa le scriu cu caractere slave pe care tastatura noastra ,latina,nu le are.Sper sa gasesc o modalitate sa ti le trimit.

Elena Nicoara

Posts : 10
Join date : 22/01/2011
Age : 73
Location : Suceava,Romania

Sus In jos

Raspuns la expozitii Empty Re: Raspuns la expozitii

Mesaj  Adriana A. Mar Ian 25, 2011 4:29 pm